Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Το όνομά μου...

Η γλώσσα στο νηπιαγωγείο ξεκινάει από το όνομά μας.....Ετσι με μάθανε οι καθηγητάδες μου στα διάφορα ιδρύματα,έτσι το ξεκινάω κι εγώ κάθε χρόνο...τώρα σωστό,λάθος...θα δείξει....

Σε κάποιο μεταγενέστερο σημείο της σχολικής χρονιάς, χρησιμοποιώ καρτέλες ανάγνωσης με σχεδιάκια για να εξοικειωθούν τα μικρά με τη σωστή φορά γραφής και ανάγνωσης,από αριστερά προς δεξιά και από πάνω προς τα κάτω....Αρέσουν πολύ και βοηθάνε και πολύ!Φέτος είπα πριν ξεκινήσουμε να γράφουμε τον όνομά μας να ξεκινήσω με τέτοιες πολύ απλές καρτέλες ανάγνωσης της μιας γραμμούλας μόνο.Όπερ και εγένετο...


Οι καρτέλες ανάγνωσης
Πήγε καλά, ήταν πολύ εύκολο, κερδίζε και αυτοκoλλητάκια όποιος τις διάβαζε καλά, δηλαδή όλοι, και η Μαρίζα αναφώνησε σχολώντας: Σήμερα θα πω στη μαμά μου οτι έμαθα να διαβάζω!!!

Μετά ασχοληθήκαμε με τα ονοματάκια μας παίζοντας παιχνιδάκια με μπάλλες, κουβάρια, παλαμάκια και άλλα τέτοια που είναι ό,τι πρέπει για την πενηντάχρονη νηπιαγωγό που παλιμπαιδίζει και μετά το γράψαμε....(αχχχχ κατακαημένε Κωνσταντίνε....)

Βρήκα και ένα ποιηματάκι στ΄αγγλικά που μ΄άρεσε πολύ, για το όνομά μας και προσπάθησα να σκαρώσω κάτι αντίστοιχο κι εγώ...
και είναι αυτό εδώ:

αλλά επειδή ξύπνησε μέσα μου ο ποιητικός οίστρος έκανα και ένα extended version και έτσι υπάρχει και αυτή η εκδοχή!!!


Το όνομά μου

Όλοι έχουν τ΄όνομά τους
το΄χει η ταυτότητά τους
Άλλοι ίδιο, άλλοι διαφορετικό
Άλλοι πιο μεγάλο, άλλοι πιο μικρό!
Τ΄όνομά μου τ΄αγαπώ
Είναι ότι ειμ΄εγώ!
Τ΄όνομά μου είναι ένα
Δεν τ΄αλλάζω με κανένα!
Κι όταν κάποιος με φωνάζει
Είμ΄εγώ και μου ταιριάζει!!!΄
Κι έναν πίνακα αν φτιάξω
έτσι θα τον υπογράψω



Θα το γράψω και στην άμμο
με φτερό από ένα γλάρο

Σε τετράδια σε βιβλία
θα το γράφω με μανία
 Με το όνομά μου πάνω
ετικέτα θα κολλάω
πάνω και στο βαλιτσάκι
όταν πάω ταξιδάκι.
Κι αν βαρκούλα αγοράσω,
έτσι θα την ονομάσω

Σ΄ένός δέντρου τον κορμό
 θα χαράξω το αρχικό

Κι αν κανένας μουσικός
γίνει φίλος μου καλός
Aν του δώσω ένα λουλούδι
 θα το κάνει και τραγούδι...


όπως αυτό εδώ....ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ!!!!!!!!





Αύριο θ΄ασχοληθώ με τη δημιουργικοεικαστικόκαλλιτεχνική διάσταση του ονόματός μας και θα δούμε τι θα βγει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου