Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Busy bags 2 (συνέχεια)

Βusy bags 2-συνέχεια…

Ένα άλλο σακουλάκι ή μάλλον κουτάκι απασχόλησης είναι αυτό εδώ:


                                     
Χρειάζεσαι ένα κουτάκι με χωρίσματα (εγώ τα βρήκα στο JUMBO).Επίσης ένα πλαστικό μπολ. Κολλάς με λίγη χαρτοταινία  χρωματιστά χαρτονάκια διαφορετικά σε κάθε χώρισμα και μετά ψάχνεις να βρεις διάφορα μικρά πραγματάκια από όλα αυτά τα χρώματα (lego, κουμπιά, μπαλόνια, συνδετήρες, χάντρες, υφασματάκια και ό,τι άλλο βρείτε μέσα στην τάξη σας).Τα παιδιά αδειάζουν όλο αυτό τον πολύχρωμο συρφετό μέσα στο μπολάκι και μετά ταξινομούν τα αντικείμενα στις θήκες ανάλογα το χρώμα τους.

                                          
Το ίδιο αλλά λίγο πιο σύνθετο μπορεί να γίνει αν σε κάθε χαρτονάκι γράψεις και ένα αριθμό.

Άλλη κατηγορία είναι αυτοί οι στρογγυλοί δίσκοι. 


(Αυτά είναι από το internet γιατί λείπω διακοπές και δεν έχω τραβήξει foto τα δικά μου αλλά θα τ΄αλλάξω όταν επιστρέψω...)

Τους  χωρίζεις σε όσους κυκλικούς τομείς (!!!)  σε βολεύει(…σας το έχω πει ότι έχω τελειώσει το πρακτικό  στο λύκειο…) και σε κάθε κυκλικό τομέα μπορείς να κολλήσεις ή να ζωγραφίσεις. Αν έχετε και πλαστικοποιητή καλό είναι να τους πλαστικοποιήσετε. Χρειάζεσαι και ξύλινα μανταλάκια που γενικά είναι πολύ καλή εξάσκηση για τη λεπτή κινητικότητα.
Ο ένας απ΄αυτούς τους δίσκους που έφτιαξα εγώ, είναι για αρίθμηση μέχρι το 10. Μέσα στο σακουλάκι έχω ξύλινα μανταλάκια πάνω στα οποία έχω γράψει τους αριθμούς 1-10 με ανεξίτηλο μαρκαδόρο (και τελίτσες για βοήθεια).Το παιδί μετράει τα μπαλάκια και βάζει το αντίστοιχο μανταλάκι.
Ο άλλος είναι με εικονίδια  που μας ενδιαφέρει η αρχική φωνούλα του κάθε αντικειμένου που εικονίζεται.  Στα μανταλάκια αυτή τη φορά υπάρχουν τα αρχικά γράμματα των λέξεων αυτών.
Μπορείτε να φτιάξετε διάφορα  τέτοια ανάλογα με το επίπεδο και τις γνώσεις  των παιδιών κάθε φορά.

Αυτό εδώ είναι για άσκηση λεπτής κινητικότητας και ….υπομονής θα πρόσθετα…

Εδώ χρειάζεσαι μόνο ένα σχετικά μικρό κουτί και πολλά μανταλάκια. Το ταλαίπωρο παιδάκι που θα το διαλέξει πρέπει να τα βάλει όλα γύρω γύρω… Αν θέλεις και να το βασανίσεις περισσότερο μπορείς να γράψεις και από έναν αριθμό σε κάθε πλευρά του κουτιού, ώστε να βάζει και τα αντίστοιχα μανταλάκια .
Αυτό μ΄αρέσει!!!Σ΄αυτό το σακουλάκι βάζω 10 σύρματα πίπας, στα οποία έχω κολλήσει  από ένα χαρτάκι με αριθμό από το 1-10. Ένα πλαστικό μπολάκι και χάντρες. Αδειάζουν τις χάντρες στο μπολάκι και μετά πρέπει να περάσουν σε κάθε σύρμα πίπας τόσες χάντρες όσες  λέει ο αριθμός.Αυτό που μού ΄χει μείνει απωθημένο να φτιάξω είναι αυτό εδώ:


Δεν είναι τέλειο;;;


Αυτά έχω φτιάξει εγώ μέχρι τώρα και κάποια για προγραφικές ασκήσεις που όμως τα θεώρησα μάλλον βαρετά και δεν τους τα έδωσα ποτέ. Υπάρχει πληθώρα τέτοιων ιδεών στο internet!!!Μπορείτε να δείτε κάποιες ιδέες εδώ:







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου